Heb je een vraag, klacht en/of opmerking over Ziggo die je graag kwijt wilt? Neem dan contact op met de klantenservice van deze organisatie. Door telefonisch contact op te nemen met een medewerker van Ziggo kun je snel handelen. Heb je een dringende vraag met betrekking tot een storing? Dan is het goed voor te stellen dat je hier graag zo snel mogelijk antwoord op wilt hebben. De snelste manier om contact op te nemen met Ziggo is door te telefonisch te benaderen. Ziggo contact bellen is efficiënt en je krijgt snel antwoord op je vragen. Heb je geen haast bij het antwoord of vind je het fijner om je vraag of opmerking digitaal te formuleren? Dan kun je ook een e-mail schrijven of Ziggo benaderen via social media. Nieuwsgierig hoe dit precies in z’n werking gaat? Lees dan zeker verder. Wij vertellen je hier namelijk meer over.

Kom in contact met Ziggo

De Ziggo heeft tal van medewerkers die klaar zitten om jou te helpen. Denk hierbij aan de mensen van de klantenservice die achter de telefoon zitten, maar ook de webcare afdeling die achter hun computer zit om alle social media berichten te beantwoorden. Ben je benieuwd hoe het personeel van Ziggo omgaat met contactmomenten met de klant? Lees dan de reviews in de klantenservicegids. Heb je zelf een goede ervaring of juist niet? Dan kun je deze ook delen in de gids. Hier kun je andere klanten mee helpen om ze een inschatting te geven van hoe het Ziggo personeel omgaat met klanten. Dit kan zowel een telefonisch gesprek zijn geweest als bijvoorbeeld een contactmoment via Facebook of Twitter. Je bent helemaal vrij in wat je wel en niet wil delen, maar een goede review wordt in ieder geval altijd gewaardeerd. 

 

 

Comments are closed.