Hoe advertenties op Facebook-advertenties aan klanten te verkopen

Meer advertentiesystemen, meer campagnes, meer bereik, meer budgetten – meer inkomsten voor bureaus. Bovendien is het vaak gemakkelijker om een ​​upsell te doen aan een bestaande klant dan om een ​​nieuwe aan te trekken. Als een van uw klanten geld uitgeeft in slechts één advertentiesysteem, verkoop dan de rest aan hem!

Laten we een voorbeeld nemen van upselling-services voor het lanceren en optimaliseren van campagnes in Facebook-advertenties. Vind de juiste klanten wiens doelen kunnen worden bereikt door Facebook-advertenties te gebruiken en volg het volgende plan.

Bij de eerste ontmoeting:

Laat de cases zien. Als je er nog geen hebt, gebruik dan openbare zaken.

Herinner ons eraan dat Facebook-advertenties niet alleen advertenties op Facebook zijn, maar ook op Instagram. Misschien is het aan de hand van een echt voorbeeld gemakkelijker om het idee over te brengen van hoe populair dit sociale netwerk is. Zoek mensen rond de beslisser (dochter, vrouw, minnaar :)) die veel tijd op Instagram doorbrengen, geef ze een voorbeeld: hoe actief ze zijn bij het communiceren met vrienden en het consumeren van inhoud.

Begin klein. Stel voor om een ​​Facebook-pixel op uw site te installeren en conversies in te stellen om gegevens te verzamelen. Leg uit waarom het belangrijk is om dit zo vroeg mogelijk te doen: hoe meer data er wordt verzameld, hoe goedkoper de lead in de toekomst zal zijn.

Nadat de pixel is geïnstalleerd, blijven we de klant betrekken:

Verkoop het idee om remarketing te testen met Facebook-advertenties. Het budget zal klein zijn en de kans op een resultaat, zij het bescheiden, is groot. Met de pixel al geïnstalleerd en de conversies geconfigureerd, zal uw opstart- en optimalisatie-inspanning minimaal zijn en hoeft u geen indrukwekkende rekening te factureren voor uw services.

Nadat u de resultaten van remarketing heeft gedemonstreerd, gaat u verder met de volgende stappen:

Verkoop het idee van het vergroten van uw bereik – gelijkaardige, automatisch geoptimaliseerde targeting op breed bereik. Het kost je ook niet veel werk, waardoor je weer een klein bedrag in rekening kunt brengen. Het belangrijkste is om te onthouden dat u de effectiviteit van uw campagnes controleert en goede resultaten laat zien.

Als de klant nu het rendement van Facebook-advertenties ziet, kan hij al zijn fine-tuning-services verkopen – het testen van advertenties, het selecteren van targeting op de specificiteit van het geadverteerde product, handmatige optimalisatie van biedingen, het verhogen van het aantal conversies en ROI – natuurlijk voor de volledige prijs.

En onthoud: als uw klant het budget niet wil verhogen, betekent dit dat hij ofwel vol zit met bestellingen zodat er simpelweg niemand is om nieuwe te verwerken, ofwel dat uw werk eigenlijk niet zo effectief is als u dacht. Onderhoud regelmatig contact met uw klanten, verzamel feedback – is de klant tevreden met uw werk, ziet hij het rendement van uw advertentiecampagnes, begrijpt hij dat de ontvangen leads het resultaat zijn van uw werk?

 

Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden.

E-mail: info@webdevelopmentapp.com

BE: +32 499 41 46 24

Franklin Rooseveltplaats 12, 2060 Antwerpen, Belgie

online leads generation

https://webdevelopmentapp.com/nl/online-marketing.html