De feestdagen staan haast voor de deur. Indien u een webwinkel heeft, heeft u in de afgelopen jaren zeker ook ervaren dat in deze periode er meer gekocht wordt. Het geeft niet wat voor soort artikelen u verkoopt, met de feestdagen zijn er meerdere consumenten die uw product als persoonlijk- of bedrijfsrelatie geschenk, wensen aan te schaffen. Het vooruitzicht op deze toename aan orders kan er toe leiden dat u zich nu reeds afvraagt hoe u de afhandeling daarvan, zo vlot en efficiënt mogelijk kan laten verlopen. Extra arbeiders in dienst nemen kost immers geld dat u misschien momenteel niet kan missen. Ook kunt u in de maanden november naar december vanwege andere verplichtingen, vaak niet nog langer doorwerken, om zo alle bestellingen af te werken. Voor deze en soortgelijke probleempjes, is Surlogic dé oplossing! Waarom? Dat leest u in de volgende alinea’s.

Surlogic doet aan E- fulfillment

Surlogic is één van de eerste bedrijven die het afhandelen van uw online bestellingen tot haar taak gemaakt heeft. U bent misschien gewend:
– om uw producten online ter verkoop aan te bieden;
– uw bezoekers hun bestelling te laten plaatsen in een winkelwagentje;
– ze de bestelling te laten betalen via iDEAL of middels een bankoverschrijving;
– hetgeen gekocht is uit uw voorraad te halen, te verpakken en adresseren; waarna
– u dit pakketje bezorgd of laat bezorgen.
Hierna heeft u uw voorraad bij te werken terwijl ook het te woord staan van (on)tevreden klanten om uw aandacht kan vragen.
Wij van Surlogic nemen de logistieke kant van al uw bestellingen van u over, waardoor uw taken zich beperken tot het bijhouden van uw website en de financiële administratie. Ook hebben wij getrainde en ervaren chatoperators die we desgewenst kunnen inzetten als contactpunt van uw klanten.

Sulogic heeft een eigen E-warehouse

U vraagt zich misschien af hoe wij uw producten kunnen bezorgen, indien ze zich nog in uw magazijn bevinden. Dat kunnen we uiteraard niet. Wat wij wel doen is een contract met u tekenen over de voorwaarden van onze dienstverlening, waarna wij uw artikelen ophalen en deze opslaan in onze magazijn. Hierdoor nemen wij u het werk om uw voorraad te beheren ook uit handen. Tevens houden wij ons magazijn met behulp van een modern automatiseringssysteem bij, waardoor we altijd weten wanneer uw product aangevuld moet worden. U heeft overigens ook inzicht in uw actueel aanbod, omdat u ook in de gelegenheid gesteld wordt op ons systeem in te loggen.

Surlogic is centraal gevestigd

U hoeft tijdens de feestdagen uw in België en Duitsland wonende klanten niet af te zeggen, vanwege het feit dat u tijd te kort zal komen om bijvoorbeeld hun kerstgeschenken tijdig af te leveren. De centrale ligging van Surlogic in Eindhoven, stelt ons in de gelegenheid om moeiteloos uw bestellingen uit en voor klanten uit deze twee buurlanden, af te handelen. Indien een bezoeker van uw webshop dus die ene pijp op kerstnacht bij haar of zijn grootvader die in België woont bezorgd wenst te hebben, dan helpt het Surlogic team u daarbij. De enige voorwaarde is dat de bestelling voor 22.00 binnenkomt.
Zie daar een voorbeeld van de manier van hoe wij u helpen om ook in drukke dagen, uw bedrijfsdoelen te halen.

Surlogic heeft verschillende cruciale logistieke partners waaronder post.nl en DHL, wat een garantie is voor de tijdige bezorging van uw bestellingen tijdens de feestdagen.
Wij kijken er om bovenstaande redenen reeds nu naar uit om samen met u deze enerverende periode te overbruggen.
Contacteer ons daarom tijdig voor een vrijblijvende offerte.

https://surlogic.nl/nl/

Comments are closed.