Samen 1
Image default
Zakelijk

3 tips bij het zoeken naar een kantoor in Rotterdam

Is jouw bedrijf toe aan uitbreiding? Is het kantoor momenteel te klein geworden of wil je graag verhuizen naar een andere locatie? Als groot bedrijf is het belangrijk dat de kantoorruimte voldoet aan bepaalde eisen die voor jou, je personeel en klanten natuurlijk belangrijk en fijn zijn. Wanneer een kantoorruimte centraal ligt en voor iedereen goed en makkelijk te bereiken is, heeft dit vaak veel positieve effecten op het bedrijf. Denk bijvoorbeeld aan een kantoorruimte in Rotterdam. Jij kunt elke dag gemakkelijk naar je werk komen en dat maakt je blij. Je klanten kunnen dit natuurlijk ook en als je bijvoorbeeld opzoek bent naar nieuw personeel, vaak studenten of studenten die bijna klaar zijn, dan is het fijn als het bedrijf dicht bij de universiteit of opleiding ligt. Zo is het ook makkelijker voor je personeel die nog studeren of bijna klaar zijn. Er zijn wel een aantal dingen belangrijk om te weten wanneer je een nieuw kantoor gaat huren. Lees hieronder 3 tips die je zeker moet weten!

Tip 1: Denk goed na over de locatie. Wil je dat je kantoor in de randstad zit, of wil je graag in de satellietstad zitten, dit ligt net buiten de randsteden. Het bedrijf moet makkelijk te bereiken zijn voor zowel je klanten/bezoekers en personeel. 

Tip 2: Het huren van een kantoorruimte in Rotterdam zal duurder zijn dan bijvoorbeeld in Dordrecht. Dit komt natuurlijk doordat de 1 in de randstad is en de ander er net naast. Weet wat de verschillen in kosten zijn.

Tip 3: Wanneer je een kantoorruimte opgeleverd krijgt zonder dat dit al gemeubileerd is. Huur dan bijvoorbeeld een spatial designer in of een office planner. Zo kun je zelf weer makkelijk met je eigen werk aan de slag en scheelt dit veel denk en doen werk voor jouw en je bedrijf. En wordt het bovendien proffesioneel ingericht.

 

Gerelateerde artikelen

Wat wordt verstaan onder een Sistercar clausule bij een autoverzekering

Observatie onderzoek

Outplacement